luni, 16 martie 2009

Un fum!

ce?

ce-mi spui?!

nu mai exista valul transparent care imi acoperea ochii..
s-a destramat usor.
ca fumul de tigara..
ca fumul de la tigara ta..
nu stiu daca de vina e berea neagra bauta..
cert e..
ca numele lui nu mai are aceeasi rezonanta in capul meu..
in mine..

a murit..
ti-am zis ca mi-a parut rau ca am pastrat legatura cu el.
da..
regret..
regret..din simplul motiv..
ca acum el e altul..
acum eu sunt alta..

aceea femeie..
e sub un strat gros de var..de ciment...e o ana a lui manole ingropata adanc..
mai exista..
dar e sufocata..de ratiune..de duritatea cuvintelor si realitatilor in care traieste..
in care traiesc..

si el..
si el s-a schimbat..
si-a tuns parul..
canta mai rar la chitara..
si face sex anal..

nu e un lucru rau..
dar a devenit obisnuit.
un specimen..
comun!

mi l-ai ingropat!

si stiam demult ca asa e..
si acum imi e mai clar ca niciodata.

acum
punctul lui..
punctul acela de referinta.
s-a dus naibii.

si ma simt ca un fir de nisip..

daca tot ce pot sa-mi mai doresc sunt dupa-amiezile calde cu un el monoton?
daca tot ce-mi doresc..
toate fantmele astea si nazuintele mele sunt fumuri de tigara?
daca nu exista nimic mai mult?

si doar dupa-amieze de vara calde si montone?

eu unde cad aici?

e trist.

4 comentarii:

  1. Mi-am dat seama de o prostie...ca incept/incerc sa ma regasesc in cuvintele tale. E o senzatie bizara. D-aia n-am trecut la urmatorul blog? Nu stiu. Dar....inteleg cum e....inteleg ca nu de asta ai tu nevoie, sa-ti zic eu ca inteleg....dar ma ajuta pe mine. Asa ca, multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. cu placere..?
    :)
    ma bucur ca empatizezi..

    RăspundețiȘtergere