vineri, 6 martie 2009

Un bec...

Ma uit fascinata la bec..

De fapt e o lustra..

E o lustra care seamana foarte mult cu o lamaie..
De un timp imi place galbenul..

Imi aminteste de tenul tau palid..
Si de ochii tai negri..

Imi amintesc de ei clar..
Puteam sa-i ghicesc si pe intuneric..

Tin minte ca am venit intr-o noapte la tine..
Si stiu ca erai acolo..in intuneric..
Iti vedeam privirea bosumflata..
Muschii incordati..

Si nu mi-ai spus nimic..

Nimic de faptul ca am ajuns tarziu..
Nimic de faptul ca nu te mai iubeam..

Da..

Te-ai intors cu spatele..
si camera se invartea haotic in jurul meu..
as fi vrut sa te ating..
sa gasesc un punct stabil..

Si ochii tai au fost punctul..

Imi imaginam privirea ta
flamanda..
de caine batut..
de om insultat.

Atunci te-am iubit.
doar atunci.
Apoi am inceput sa-mi imaginez ca te lovesc.
As fi vrut sa ma ridic si sa plec..

Ai fi zis ca sunt nebuna.


Eram..

Un comentariu: