miercuri, 25 martie 2009

Despre vicii..

Am un viciu mare..

Ma am pe mine..
Eu sunt cel mai mare viciu al meu..

Sunt atat de atenta la ce-mi spun..
Sunt aproape ipohondra..
Sunt atenta la tot ce simt..
Disec..
Sau pur si simplu ma pierd..
Asa..ma duc o data cu valurile..si ma intorc..poate mai fericita..mai plina..

Sunt atenta..
La toate zvacnirile mele..
Sunt un mare viciu..
Al meu si doar al meu..

Sunt atenta..
La toate ciudateniile mele..
Mi le cultv cu grija..
Le hranesc..
Si le iubesc..

Din viciul asta mare cresc..altele mai mici..
Tigarile..fumate neglijent..sau cu pofta..la nervi..
Dar niciodata fumate all alone..
Mi se pare inutil..
E un viciu comun..de societate..

Apoi cafeaua..
cu lapte si dulce..

Apoi..
plaja..sunt dependenta de mare..o visez..o vreau..

Apoi..
ar mai fi..diminetile de vara..cu senzatia aia de racoare..cand iesi din casa..si te asteapta aerul ala rece..si puternic de tara..da da..iubesc senzatia aia..e un viciu..
Sunt dependenta!

Eu sunt un mare viciu..
pe doua picioare..
si imi e bine..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu