sâmbătă, 28 martie 2009

.................

Oare..de ce faci tu asta?
Tu nu-ti dai seama cat de mult rau ne faci?

Cu fiecare miscare mincinoasa..cu fiecare pas..te indepartezi tot mai mult de ce erai..
Mi se face rusine..
Mie pentru tine..
Nu mai las pe nimeni sa stie de tine..
Imi e jena..sa spun cine esti..si ce faci..
De fapt nu as avea ce sa le spun..
Nu faci nimic..

Te irosesti..
Esti ca nisipul..mi te scurgi printre degete..
Ai devenit umbra a ce erai o data..

Au ramas doar amintirile..alea frumoase..cu tine..
De cand eram mici..si prostuti..
As fi vrut sa vorbim mai mult..
Acum cand chiar putem..
Ma simt vinovata ca am plecat..
As fi vrut sa raman..mai mult si sa vorbim..stii sa facem lucrurile alea pe care le fac fratii..
Sa fumam prima tigara impreuna..
Sa-mi povestesti de prima ta iubita..
Sa ne facem planuri impreuna..
Sa vorbim de profesorii idioti de la facultate..
Sa mergem impreuna..

Sa fim asa..
As fi vrut..

Si nu am cu cine..

Mi se pare ca e prea tarziu..
Sa se mai pota face ceva..

Si ma intristez..
Al dracu' de tare!

Ti-as da palme!
As urla la tine sa te trezesti!

Dar stiu ca doar ai merge mai departe..cu fiecare gand si cu fiecare vorba tot mai departe..

De mine.

4 comentarii: