vineri, 27 martie 2009

Doua stari..

Te sapa..

*Ei cei multi..te sapa..ca pe o gradina cu pamant reavan negru..
Cel mai mic comentariu..cea mai mica remarca rautacioasa..atunci cand esti..asa prea jos sa mai conteze..le simti ca si cum ti-ar sapa cineva o groapa..
Devii un fel de gaura neagra..care te absoarbe..care te inghite..
Nu mai simti decat pamantul fugindu-ti de sub picioare..nu conteaza ca e o gluma..
Nu conteaza!

Nu mai conteaza..

*Eram pe peron..asteptam metroul..si ma leganam ..si pendulam primejdios catre sine..
Era placut..ca un fel de leganare molcoma..ca atunci cand erai mic..si te leganau ca sa adormi..
Si era asa bine in visarea aia..
Eu penduland intre doua lumi..si nevazand pe nimeni..
Pana cand a ajuns metroul care a maturat efectiv cu mine..
Mi s-a intiparit groaza pe fata..cum ar fi fost sa cad?
Sa cad si sa fiu strivita?

Si nu s-a intamplat nimic..

Doar gandul..

penduland intre doua lumi..

ps.astazi cineva mi-a facut o poza in multime.
si eu l-am vazut..

pps.am fost prima data la un concert Suie Paparude..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu