miercuri, 25 martie 2009

Despre piticii mei.


Am devenit iar..copilul tacut..si cuminte..
Am devenit iar..timida..cu sufletul ascuns in sosete..

Am crezut ca zilele alea s-au scurs..
Asa cum scurgeam cerneala cand eram mica..

Nu!

Pentru mult timp am crezut ca eu sunt una singura..
Una singura..
O fiinta care ma guverneaza..

O fiinta rationala..care e asa si asa..si asa..si..

Dar nu..

Sunt
o mie.
doua.
trei.

miiii
sunt miii...

Si acum..s-a trezit la viata copilul sfios din adolescenta mea..

Cica nu mai vorbesc asa mult..
Cica sunt chiar tacuta..
Cica..

asa e..

Nu stiu exact de ce..
Pur si simplu am atat de multe ganduri incat..prefer sa raman eu cu mine..
Prefer sa nu mai fac eforturi sa vorbesc daca nu-mi vine..
Prefer sa tac!

Doar aici postez ca o cretina aproape zilnic..
Nah..

daca sunt nevorbita..!

2 comentarii: