miercuri, 18 martie 2009

Iasi!

Sunt cu cana plina ochi de cafea..
Ma uit pe mailurile primite..printre ele se afla si un comentariu la postul anterior..care.. nu te supara domnule..e cretin..e plin de clisee..si mai are si un dezacord..
Urat..nu stiu de ce va mai chinuiti sa ma comentati..as prefera sa nu mai faceti asta..
Mai ales cand nu aveti absolut nimic de spus..
Lasand asta la o parte..i-am facut o surpriza mamei si am sunat-o de dimineata sa-i spun BUNA DIMINEATA si sa-i urez o zi frumoasa..
Imi e dor de ea..rau!
In imaginatia mea Iasul e legat de mine..printr-un fir invizibil..trebuie doar sa trag un pic mai tare de el..ca sa-mi fie mai aproape..
As fi vrut sa pot merge mai des acasa..as fi vrut sa-mi fi baut cu mom cafeaua acum..in loc sa tastez imbecilitati..
As fi vrut..sa vina primvara si sa port rochite..si sa merg la mare..
Daaa!

Inapoi to the real life!

O zi frumoasa!

2 comentarii: