luni, 3 august 2009

Vreau in concediuuu!




Ma vreau in concediu...rau!
Sa lenevesc..intr-un hamac..si sa-mi las mintea sa zboare spre alte zari si tari.
O leganeala dulce si o briza imi mai doresc.
Siii eventual locul acela din poza.

Tare m-ar mai face fericita!

Intre timp revenind cu picioarele pe pamant...realizez ca m-am frecat la ochi dupa ce am muscat dintr-un ardei iute..si pe langa faptul ca plang..mi-am imprastiat si tot machiajul...
Ar trebui sa renunt sa ma spoiesc...siiii sa plec la mare!

La mare imi ies pistrui..mi se albastresc ochii si par indragostita tot timpul.

Asa ca...

What the fuck, Stacey?!

Go gogogogo

3 comentarii:

  1. locul din poză îmi dă o stare de lene uriaşăăăă :)

    apropo, cred că eşti tare frumoasă la mare.....pistrui, ochi albaştriiiii......"afrodito" ! ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc nekta...
    :P

    Mda..Ivo e haioasa..pentru ca Ivo oricum nu pleaca nicaieri!

    RăspundețiȘtergere