duminică, 9 august 2009

Am perdele portocalii.


Tocmai ai plecat..
In camera se simte usor mirosul de tigare..vantul flutura perdelele..si farfurioara in care asezasem o lumanare s-a spart cu zgomot...

Chiar nu am ridicat-o!

Chiar nu as vrea sa o ridic.

Aveam nevoie de o clipa de singuratate.
Sa-mi acord o secunda mie.

Cred ca intru in starea aceea...ma metamorfozez..si imi e tare frica..
Starea aceea incare analizez fiecare cuvant...fraza sau zambet..in care iti analizez unghiile roase si parul incalcit de vant.

Si fac totul cu o luciditate care aproape doare si nu ma pot opri.
Devine trist!

Ma indragostesc repede...sau asa mi se pare mie..si la fel de repede ma plictisesc..

Plictisesc e un termen relativ..plictiseala pentru mine inseamna analiza..
Ma simt de parca despintec tot ce am acumulat..omor incet tot..

Si parca nu ma pot abtine.
Si vantul inca flutura perdelele...

Nu ma intreba la ce ma gandesc...



Pic..poc..pic..poc!

Poate ploua...

Un comentariu:

  1. Ma indragostesc repede...sau asa mi se pare mie..si la fel de repede ma plictisesc..
    si eu:))) :x

    RăspundețiȘtergere