marți, 11 august 2009

Sa te fut!

M-am trezit cu chef..
Mi-a trecut...

Nu era timp..

Nu avem timp de cafea..
Nu avem timp de film...
Nu avem timp de futut...

Ne mancam timpul unii altora cu indulgenta..si apoi alergam ca niste curci gravide prin capitala...calcandu-te unii pe altii pe bataturi.

Lasand lipsa timpului la o parte..

O alta chestie care ma irita si mai rau...
Cvasii-cunoscuti care au chef de conversatie in metrou(autobuz/ trolebuz you name it!)..dis-de dimineata..tu fiind pe stomacul gol...fara cafeaua bauta..si semi-adormit...

Well...eu personal am adoptat o tehnica foarte buna..imi indes nasul intr-o carte..si in cazul asta deosebit nu orice carte...una de Bukowski( un autor cu cojones)...si ma hlizes si ma bine-dispun!

Desigur ca acel careva se va uita chioras...se va foi si va ofta zgomotos..
Dar daca tii la integritatea ta mintala..vei ignora toate aceste semnale...si iti vei salva toata dimineata!

Cineva imi suna la usa..

E un popa..isi urla nebuniile pe scara si a ajuns si la mine..
Vizorul este o inventie foarte inteligenta..la fel si intreurpatoarele..am stins toate becurile..si m-am pitit in fata calculatorului.
Nu e fun sa-l primesc..sunt singura..nu am bani si nici timp sau chef!

Intr-un final..daca chiar doresc sa-mi sfintesc peretii afumati..din frumosul meu apartament..o voi face chiar eu!

Un pumn de apa..un Tatal Nostru si s-a terminat!

Ieftin..economic...asa..
ca pe timp de criza!

Aleluia!

5 comentarii:

  1. CA BINE ZICI!..SI TII CEVA VREAU SI EU SA II FUT..PE CEI CARE CRED CA SI POT FACE TIMP SA SI BEA CAFEAUA....SI NU REUSESC.SI O SA I BAG IN ACEASTA CATEGORIE PE TOTI CEI CARE CRED CA TIMPUL LOR E MAI PRETIOS DECAT AL NOSTRU.sPRE DEOSEBIRE DE TINE,EU M AM TREZIT INTR UN MIROS DE VARZA MURATA,DECI FARA CHEF..INSA CITINDU TE PE TINE,,,MI A VENIT CHEFUL.MERCI!

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga nemultumita si pe mine ma pasc astfel de ganduri...La faza cu cartea...eu prefer sa ma uit tamp la persoana cu chef de legat cuvinte casa treaca vremea...si pentru ca nu raspund,ma lasa in pace repejor...
    Ma intrebam o data:oare de ce nu ma pot lasa unii in pace?!

    RăspundețiȘtergere
  3. da ana-maria "casa" treaca vremea. cata nemultumire fetelor. exceptional

    RăspundețiȘtergere
  4. scarlet ti-a venit cheful de varza murata? :))

    RăspundețiȘtergere