marți, 4 august 2009

In habitatul meu natural.




Ma sufoc...in teorii si idei.

De fapt imi starnesc niste reactii si ma astept sa fiu apoi calma si zambitoare.

E atat de bine cu tine...
Ma simt mica...mica si alintata..si tu esti cald..si imi aduci flori care chiar miros..si care par sanatoase...
Flori frumoase.

Si eu sunt cu capul plecata in alte zari.
Si mi se face ciuda.

Un telefon ma anunta cum ca as fi cautata.
Trag cu ochiul si nu-mi pot ascunde un suras de satisfactie.

Cacat..si m-ai vazut!

Si e trist!
Si mie imi vine sa ma hahaiesc...

Mda..dintre noi doi.
Tu esti cel intelept..eu sunt doar aia alintata.
Daca ne-am alege niste personaje eu as fi Goe!

Narcisista..cu un ego imens..egoista si pusa pe glume.
Proaste!

Inchei...

Dragul meu,
dintre noi doi...
tu esti ala sanatos!

Un comentariu:

  1. De ce te feresti de el? Lui ii placi cum esti, vrea sa te cunoasca cum esti, nu cum ar vrea el sa fii.

    RăspundețiȘtergere