sâmbătă, 29 august 2009

despre voci, prieteni si pasarele..


imi impart timpul intre peretii camerei.
imi fac planuri marete..

si mai sorb din cafeaua cu iz de vanilie.
sunt mai linistita acum.
sunt ceva mai bine.

trebuie sa las lucrurile sa se aseze..
frumos in cutiute.
in interiorul meu.

mi-au zis ca am privirea blank
nici nu ma mira.

e felul meu de a ma inlatura cu gratie din mijlocul lor.
si de a ma regasi un pic.

vid si minte goala.

e revigorant.
e frumos sa ai lume in jurul tau.
voci..copii..pahare si oameni frumosi.

si tu sa fii scufundat undeva.
sa-i auzi si sa te simti bine stiindu-i langa tine.

fara sa scoti nici un cuvant.

ma gandeam eu asa..
ca nu stiu ce m-as fi facut fara oamenii astia de le spun eu prieteni.
m-as fi innecat in continuare...in revolta..dispret si dezgust.

si nu as mai fi iesit pentru mult timp din grota sapata cu aviditate in minte mea.

trebuie sa le multumesc..

4 comentarii:

  1. Fată, ai talent...la poezie! Vrei să participi la un concurs de poezie? cu premii istețe?
    Uite, aruncă o privire aici și te invit la concurs: http://in-dulcele-stil-clasic.blogspot.com/haideți-la-poezie-romani.html
    Iti voi analiza acolo conținutul, fondul ideatic si mijloacele de expresie, daca te intereseaza. Salut și pe curand

    RăspundețiȘtergere
  2. Ti-a spus cineva ca semeni cu Lisa Minnelli?
    Imi place cum scrii,esti foarte expresiva...

    RăspundețiȘtergere
  3. Am ajuns la concluzia ca este buna si cafeaua la ceva. Daca nu o consumai, n-ai fi scris la fel! Deci, e de bine! :)

    RăspundețiȘtergere