marți, 4 august 2009

Despre prostia asumata


*Am o stare de tot cacatul!
Nu stiu exact cand mi s-a terminat benzina.

De fapt...
Mint!

Stiu de ce ma simt asa.
Stiu si nu vreau sa recunosc nici in ruptul capului cauza si motivul.

Si ma fac ca nu observ.

Poate trece...
Poate dispare...

Poate....mi se paree!!!



*Azi am intalnit un om trist.
Azi am zambit sarcastic...in speranta ca doar doar...imi va trece toata empatia aia idioata..si voi putea sa respir eu! doar cu mine.

Nu-mi place sa imprumut starile celor din jur!

E ok atunci cand mi se ofera o atmosfera colorata..si oamenii rad mult..

Dar e al dracu de trista situatia cand am in jur vibratii urate...si pe care le adopt cu nonsalanta si inocenta..de parca ar fi ale mele..de cand lumea.

In momentul ala simt ca nu sunt singura...ca mai am pe cineva in minte..care ma saboteaza cu buna-stiinta.

Nu ma pot abtine:


Sunt proasta!

Clar.

Un comentariu:

  1. Hey nu ejty proasta daca imprumuti stariile celor din jur



    Asta inseamna k ai suflet


    Ji asta e un lucru mare aja k



    Take care :>:X

    RăspundețiȘtergere