miercuri, 19 august 2009

dIaLog

ti-am maturat maruntaiele serbede de pe podeaua mintii mele.
mai revii din cand in cand ca un caine credincios...

scancesti..si eu te lovesc cu indarjire..

imi spun ca nu am nevoie de nimeni..
prefer singuratatea-mi linistita..decat enervarea si frustrarea in doi.
hai gata!

s-a terminat!


o sa mai revin din cand in cand cu toate gandurile spre tine..
si lucid..o sa te omor..
iar si iar.

lalala life is wonderful.

am seminte de susan atarnate de buza de sus.
le iau cu limba si le maruntesc cu satisfactie.

sunt dulci.
ca vara ce tocmai a trecut.

mi s-a lipit camasa de mine.
si e o transpiratie calda si lipicioasa.

as zburda pana la baie.
termin de scris si ma duc sa-mi dau jos praful si nebunia de moment.

*m-am decis.
nu mai fac compromisuri.
nici macar pentru mine.

de ce sa le mai fac?
de ce sa ma mai ascund cum ca mi-ar pasa?


e foarte bine asa.
aproape ca nu am putut dormi din cauza gandului astuia.

ideea asta calduta cum ca inca mai am o constiinta ma poate lasa sa imi vad de texte..si de viata asta "semi-burgheza".

un cocon placut.

hai sa iesim!

hai sa nu ne mai complacem in cacat.

ce zici?
sa nu ne mai amagim cu vorbe dulci si simtiri nobile.
asuma-ti raspunderea pentru cacaturile pe care le faci.

i-auzi imi vorbesc de parca as fi un psiholog.
unul tacanit as zice.

imi vorbesc mie.

hai fetito...
fii rea.
fii salbatica.
fii nebuna.

fii pe bune!

ti-e frica ca ti se inchid usile?
ti le inchizi singura.

astepti cuminte sa mai pescuiesti cate ceva.
mai spui o vorba.
si ei cad in cur.

vorbesti iar.

vorbesc ei.
cazi tu in cur..
si nu de admiratie.

cauti cuvintele sa-i faci vant.
si mergi teapana cu o dezamgire crunta in suflet.
insemnata in frunte.


ce vrei tu de la tine?

fii nasoala.
fii urata.
fii cacacioasa.

daca iti vine.

nu te mai complace in patul caldut
iesi la lumina.


hai la dus!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu