vineri, 10 iulie 2009

Ziua cu licenta!

Nu am dormit decat patru ore!
Caldura si fosneala Herei m-a facut sa adorm mai tarziu decat preconizasem..iar cand a sunat in sfarsit ceasul..am sarit ca arsa..sigura fiind ca am intarziat..
O senzatie de tot cacatul..!!!
M-am dezmeticit si m-am bagat in dus, iar constatarea pe care am facut-o o secunda mai tarziu a fost in defavoarea mea: apa era calaie..spre rece..chestie care m-a trezit instantaneu..
Dupa dusul scotian m-am carat in bucatarie unde nu m-am dezis nici de data aceasta si am mancat pe fuga..(dupa "bunul meu obicei")...
Cand in sfarsit am pus piciorusul afara din casa..m-am napustit la lift..!
Am urcat in lift..gandindu-ma:" cat ghinion ar putea avea cineva sa ramana blocat in lift"..ha ha

Cat mine!

Liftul s-a blocat intre etaje..iar eu eram in intarziere!..
Fata mi s-a colorat in verde-galben-albastru..si am facut basici la degete doar in 3 minute! tot apasand pe butoane in incercarea disperata de a ma elibera..
Un adevarat record!
Eram aproape resemnata si vroiam sa chem ajutoare demne cand am mai apasat o data in scarba pe buton..si surpriza..!
A mers!

Am iesit val vartej din lift si din scara blocului..si desigur ca nu am mai fost atenta la trafic..lucru pentru care era sa fiu luata pe sus de o masina..

Trecuta prin niste emotii si inca scuturata rau mi-am zis ca o cafea..nu ar fi rea..asa ca mi-am indreptat piciorusele catre o patiserie si mi-am procurat o cafea cu lapte..care bauta pe stomacul go..mi-a adus pulsul in gat..!
Sa mai spun ca aproape am alergat pana la scoala?!..unde am constatat cu stupoare..ca nu numai ca nu eram in intarziere..dar am fost lasati sa asteptam ca idiotii inca o jumate de ora..si apoi dupa ce ne-am facut verzi de nervi ni s-a permis FINALLY si accesul in sali..
Asa ca tot zbuciumul meu a fost cam..apa de ploaie..?!

Pe scurt am avut o dimineata foarte frumoasa si fructoasa care s-a soldat cu o nota bunisoara: 9,30!

Nah..sa ma simt si eu bine..nu in fiecare zi te blochezi in lift..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu