vineri, 3 iulie 2009

SOC!

A doua zi de Bestfest..

Uimitor!
Nu a plouat..!

Cineva zicea ca probabil lui Dumnezui nu-i place Killers si altii la care a plouat cu galetile..
Concluzia ar fi..ca lui Doamne Doamne ii place Motorhead..!!!

Mi-au placut nenii astia rock'n'roll..desi am fost un sceptica la inceput..daaaar atmosfera si oamenii au fost de nota zece..
Nu te puteai abtine sa nu dai din cap/picioare..sau plete daca le aveai in dotare..
Pentru prima oara mi-a parut rau ca mi-am tuns podoaba capilara..

In schimb altii au avut din ce da..si mi-au ars cateva intre ochi..doi oameni mai exact..care s-au asezat strategic..unul in stanga celalalt in dreapta..

Elenush a fost intr-o forma de zile mari...si-a antrenat glasciorul..iar faptul ca s-a lasat de fumat a dat roade..mi-a facut timpanele bucatele mici, mici, mici..dar s-a meritat sa raman cu tiuitul in ureche toata noaptea..
:D

Concluzia my friends...
A fost foarte tare!!!

2 comentarii: