joi, 2 iulie 2009

Stormy..oh yeaaahhh!


Umbrela..e un concept care nu-si are locul la un concert..
Daca ploua..si de obicei ploua..sau un ultima perioada..cel putin asa s-a intamplat..cel mai bine e sa o lasi deoparte..si sa enjoy the feeling..adica sa lasi ploaia sa te mureze..pana la piele/chiloti!


Limp Bizkit..
Snails
Patrice
The Killers..

La Limp Bizkit am avut o pelerina..capatata din mila unei persoane binevoitoare..dar tot m-am murat..pentru ca am fost "inspirata" si mi-am luat tenesi..
La Patrice..nu am avut pelerina..am avut in schimb rochita..un hanorac..si o umbrela..care si-a pierdut sensul pe parcurs..
Rochita s-a lipit de mine..balerinii i-am scos..pentru ca erau ca barcutele pe langa picioare..hanoracul a devenit greu de la apa..umbrela am inchis-o..si eu m-am simtit ca la mare..desculta prin ploaie..
Trebuie sa recunosc..a fost o senzatie..placuta..si neplacuta apoi..cand am constatat..ca cele doua beri isi facusera efectul..iar buda salvatoare..era undeva pe taramul fagaduintei..
Am avut parte si de cateva persoane foarte simpatice..care au inceput sa ma stropeasca din cap pana in picioare...nu ca ar mai fi contat..
Raul era deja facut!
Partea proasta..a fost ca apa aia imi intrase in ochi..si eram ca un soarece..cu ochii mijiti..incercand sa localizez inamicul..
Pe scurt..a fost dragut pana la un punct..si punctul a fost cand am inceput sa tip in gura mare ca am nevoie la baie..
Noroc cu unii oameni de s-au milostivit..si ne-au dus acasa..unde ne-am schimbat in haine uscateee..

Le-am lasat ca amintire..apa siroind pe bancheta..

Astazi..voi avea grija sa ma echipez corespunzator..pentru ca am asa un sentiment..ca nici ziua de azi nu va fi diferita..
iupii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu