sâmbătă, 4 iulie 2009

Franz Ferdinand!!! la superlativ

Franz Ferdinand...

Nu ascultasem cine stie ce inainte..si nu stiam cum va fi in concert..
Dar cred ca este trupa care mi-a placut cel mai mult pana acum..
Nu m-am oprit din batzaiala tot concertul..
Nu m-a mai interesat ca am primit un pahar de bere..direct in crestet..de nicaieri..!
M-a consolat insa faptul ca in traiectoria lui nu am fost singura victima..
:D

Apoi din prea mult entuziasm..mi-am agatat un cercel in parul unei frumoase domnisoare...si am inceput sa facem impreuna dansul ploii..incercand sa-mi eliberez urechea..
Apoi..un nene masiv a crezut ca daca imi arde cateva coate in coaste..eu o sa zambesc frumos si o sa-i multumesc..
Nu m-am uitat la nimeni atat de urat pana in momentul ala..s-a cumintit..si m-a bagat mai in fata chiar!
:D

Tipul din fata mea..mirosea a hoit..!iar nenorocitul a prins si un bat de la tobe..
Am privit neputinceoasa cum s-a aruncat asupra lui..am stiut ca am pierdut lupta..
Sa-ti stea in gat musiu!

Daaarrr toate lucrurile astea nu au mai contat..!

Nenea s-a miscat ca o diva..a zambit languros domnisoarelor si a facut cu ochiul catorva..
Iar vocea lui e foarte...e foarte si atat!ca nu o sa gasesc cuvintele potrivite sa o descriu..
aaa
E PERFECTA..si cum ar zice Elena: "te unge la suflet!"
:D

Prezenta scenica si show de nota zece!

GATA!
Am zis!

Imi plac!
Ma declar fan!

:)

5 comentarii: