luni, 4 mai 2009

Restart!

O idee s-a ciocnit sfios de mintea mea...s-a zbatut ceva timp pana cand i-am dat voie sa traga aer in piept..si sa vina in intampinarea mea...

Poate voi nu stiti..dar sunteti simple fire de nisip..intr-un desert..simple si mici..
Nu va speriati..e bine..e atat de bine incat..trebuie sa ascultati linistea si sa va bucurati de ea.
Intelegi ca sunteti liberi?

Liberi sa va construiti orice realitate?

Sa zaboviti oriunde?
Sa zburati oricand si oricum?
Sa va odhniti in bratele cuiva fara frica de a ramane blocat..?

Sunteit liberi..sunteti reflectia mintii voastre..

Va construiti singuri realitatile..
Iar realitatea traita de voi..nu e decat ceva temporar..

Incetati sa va reciclati visele..!
Incetat sa va reciclati trecutul!

Trecutul va va bantui prezentul si viitorul..

Indrazniti sa doriti mai mult..
Indrazniti sa fiti idioti si tampiti..
Indrazniti sa radeti ordinarului in fata..

Fiti altfel..!
Iubiti mai mult..!
Zambiti mai mult..!

Lucrurile se vor aseza..
Lucrurile se vor rezolva..

Voi sunteti creatorii realitatilor voastre..

Nimeni..altcineva nu are puterea asta..

deci..RESTART!

Creati!

4 comentarii:

  1. cat de binevenit este postul asta pentru mine. chiar am nevoie de un restart

    RăspundețiȘtergere
  2. stop. breathe in. create.

    stii ca daca restartezi un computer de prea multe ori se duce pe copca? bine ca suntem oameni :D

    RăspundețiȘtergere
  3. stiu...
    al meu s-a dus deja pe copca..ma rog aproape..

    da..
    bine ca suntem oameni!

    majoritatea!

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place postul tau, dar in cele din urma sunetm oameni, si prin natura noastra nu ne putem simiti liberi, ci prinsi intr-un vartej de griji si responsabilitati de zi cu zi.Cu toate astea...daca am reusi sa traim doar in prezent...

    RăspundețiȘtergere