miercuri, 20 mai 2009

rAndOm thOughTs


oja de pe unghii e scorojita..
seamana cu peretii darapanati ai unui fost conac.

radiohead sunt tari!

sunt singura in mansarda.
doar eu si aerul conditionat..
care imi falfaie usor prin fata ochilor.

azi m-am trezit bine-dispusa.
cafeaua a fost tare asa cum mi-am dorit-o.
dar fara lapte..

mi-a amintit de bucataria mamei..
doar acolo cafeaua e fara lapte.

laptopul meu e in moarte cerebrala.
ecranul albastru e divin.

albastrul e si culoarea mea preferata.
discutiile lungi cu alexa sunt altfel cand sunt desculta.

as vrea sa fiu desculta la mare.
cu marea la picioare.

examenul a fost ok.
incep sa cred ca e o gluma nesarata toata treaba cu scoala asta.

mi s-au complimentat gusturile in materie de bijuterii.
sunt mandra de mine.

sunt un copil razgaiat.
asta aflu dupa o plimbare de 20 de minute spre casa.

gandurile mi se arunca de unde nu ma astept.
si mi se izbesc de retina.

realizez ca uneori poti fi de cacat..


sunt atat de ridicol de absurda.
si asa mult imi place!

nu ma pot schimba.
ador sa-mi creez drame interioare..
mici si meschine.

"ma mir cum de a mai iesit cu tine!"

chiar asa..

6 comentarii: