sâmbătă, 9 mai 2009

O sa castig la loto!

In caz ca ca o sa va speriati si o sa va intrebati de ce nu mai scriu...
Well va fi pentru ca..am sa fiu mult prea ocupata planificand cum sa cheltui banii...care dupa socotelile mele ar trebui sa fie multi...
In primul rand bufnita..sa nu uitam bufnita..
Apoi o casa..apoi doua case..trei..familie numeroasa..prieteni si ei pe masura..
Apoi o broscuta..ca vreau o broscuta din aia colorata cu margarete pe ea..dar mai intai permisul..
Asa..apoi vreau sa calatoresc..apoi sa fac niste proiecte pentru copii dezavantajati..mda..intotdeauna mi-a placut ideea asta..si copii..
Apoi o sa ma ocup de batrani..stiu si eu..de ei nu se ocupa oricum nimeni..
Am un suflet mare..dau bani si cu "imprumut"..
Si promit ca o sa ajut pe toata lumea..
Ce naiba..!doar sunt generoasa..!

Nu-i asa ca va doriti acum chiar sa castig la loto?



:D

ps.in caz ca nu or sa iasa numerele..hai sa uitam episodul asta!..si sa-mi urati mai mult noroc data viitoare..
desi ..in weekend m-a blagoslovit un porumbel..si la horoscop zicea ca varsatorii sunt avantajati sa castige potul ce mare..
:D
daarrr..shit happends!
:))

4 comentarii:

  1. iti tin pumnii sa castigi la loto!
    si ma ofer sa fiu femeia care are grija de casele, vilele tale in timp ce tu faci turul lumii. Cred ca, castiga bine femeile de serviciu de la guvern... apoi tu trebuie sa fii mai buna la inima ca si cei de la guvern..

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu mi-am cam facut planuri cu banii aia. mda...in primul rand cauciucuri de vara, stergatoare noi apoi casa mult dorita pentru parintii mei. sa nu uitam de garsoiera ptr mine in titan. ce bine-ar fi dac-as scapa de chirie. as ajuta o gram din cunoscutii mei si i-as angaja mamei o femeie care s-o sjute cu treburile. plus ca mi-as face gradinita si as primi copii fara bani...

    offf...banii astia

    RăspundețiȘtergere
  3. deci varsatorii sunt avantajati :-?

    la treaba,giuly :-" :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Si n-ai castigat. Cel putin asa cred, eu vin din viitor in trecutul tau citind! :)

    RăspundețiȘtergere