vineri, 1 mai 2009

:D Senzational! Soc!

ok..
Trebuie sa recunosc ceva..
Sa ma descarc..

Mie nu-mi plac pisicile!

Am zis..!
Degeaba au incercat unii sa ma lugu lugu..ca uite ce frumoasa si bla bla e..
Mie imi dau o stare de anxietate nebuna..
Nu sunt sigura de miscarile lor..
Si mai mult nu sunt constante..deloc!
Poti sa le mangai ca in momentul urmator sa te muste..
Mai mult..mi se pare ca tu esti la cheremul lor..cand ar trebuie sa fie invers..
De jucat se joaca doar cand au ele chef..
Si nu stiu..
Nu am incredere in ele..

Nu putem convietui..
Una ca mine imi e de ajuns..
Doua ca mine..

Ar fi cu mult prea mult!

In concluzie Hera rullzzz!

2 comentarii:

  1. asa patesc si eu ..
    nu imi plac.poate pentru ca mi-e frica de ele :-$

    RăspundețiȘtergere
  2. Cunosc sentimentul. Am salvat si eu odata o pisicutza gasita pe strada. Mi s-a parut tare dragalasa. Nu am rezistat cu ea decat 3 zile. Imi sarea pe faza, isi facea nevoile in poseta mea samd.
    cred ca te inteleg perfect

    RăspundețiȘtergere