joi, 28 mai 2009

Carmelito bea-ti cafeaua!


In camera mea lucrurile devin clare..tot ce se afla in afara ei sunt sau devin confuze.
De cand nu mai am laptop..citesc mai mult..sunt mai mereu prezenta in mintea mea..si uneori..uneori!imi este frica sa ma duc acasa..frica de linistea ce se va asterne peste capul si camera mea..Imi e frica de gandurile care or sa ma copleseasca la prima scapare..

Prefer sa merg la o terasa si sa ma amuz..cu o sticla de bere in fata..
Prefer sa stau pana tarziu si sa discut cu totul alte lucruri..mai putin ce ma priveste direct pe mine..
Prefer sa emit teorii si ipoteze false..sa ma ingrop uneori in tacerea celuilalt..si sa nu ma mai gandesc la mine...desi asta e sportul meu preferat..

Sunt o narcisista macinata de gandul egoismului ei imens..incapabila sa se schimbe..
Am aflat ca intr-un univers dominat de doi oameni..in care ar trebui sa incapa doi oameni..nu incap decat eu..
Si nici trista nu pot sa mai fiu..
Sunt doar dezamagita..

Cartile sunt solutia salvatoare..pot sa ma refugiez in ele ca intr-o cabana de munte..doar eu cu ele..
Si imi e bine singura..
Doar uneori..imi vine sa fug..desi sunt constienta ca daca am sa alerg nebuneste o sa-mi luxez piciorul..o sa-mi rup o mana..sau o sa-mi imprastii creierii in prima vale..si totusi..
alerg..!

Cu speranta..da..cu speranta ca nu o sa ma prabusesc..in prima piatra..creanga sau vale.

14 comentarii:

  1. Azi dimineata, in drum spre servici, ma gandeam ce trist e seara cand te intorci acasa si nimeni nu te asteapta.

    Insa ma consolez gandind ca doar atunci cand esti singur esti cu adevarat tu, esti profund, esti depresiv, esti visator. Am dus dorul acestor trairi in anii in care ma complaceam in mediocritatea unei relatii in care nu se intampla nimic.

    E bine sa fii singur sau nu? De ce partenerii se plictisesc unul de celalalt? De ce simt nevoia sa incerce ceva nou? De ce nu au rabdare? De ce uita? De ce se schimba?

    RăspundețiȘtergere
  2. Risti sa nu mai iesi niciodata din capcana asta, cel putin de una singura.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu e neaparat trist..uneori e chiar bine..e chiar reconfortant..depinde de moment..de situatie..
    Alteori simti nevoia sa vezi un chip langa tine..si nu vraful de carti..(exagerez desigur):)!

    E adevarat ca poate singur fiind te descoperi cu adevarat..
    Dar cred ca si intr-o relatie ar trebui sa poti sa cresti, sa te dezvolti..sa te oglindesti in cel de langa tine..
    Dar din pacate de cele mai multe ori..nu se intampla asta..ba dimpotriva..te schimbi sau devii altcineva pentru a-l multumi!

    Nu au rabdare pentru ca asa sunt construiti..
    vor ceva nou pentru ca se schimba..
    Se schimba pentru ca inevitabil cunosc oameni si situatii care ii forteaza sa se reevalueze..
    Se plictisesc..pentru ca se blazeaza..in fiecare zi putin cate putin..

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce capcana domnule?
    Asta e firea mea..sunt defecta din fabrica..
    Imi place singuratatea..dar si fug de ea..
    Imi place ideea de a fi cu cineva..dar cand e langa mine..incep sa alerg in directia opusa..

    Capcana..cerc vicios..nu stiu daca e vorba de asta..nu cred ca e un mecanism care ma impinge spre situatii si sentimente contradictorii..asa sunt eu..
    Poate diverse lucruri m-au adus aici..
    Cat despre capacitatea mea de a iesi din acest mecanism de una singura..nu cred ca exista persoana care sa aiba rabdarea necesara pentru a ma impinge de la spate..
    Solutia..daca vrei sa-i spui asa..e doar in mainile mele..si eu..nu prea ma sinchisesc de ea..

    RăspundețiȘtergere
  5. "te schimbi sau devii altcineva pentru a-l multumi!"
    Si-atunci se mai poate spune ca esti doar "tu"?
    Probabil aici sta drama din spatele oricarei relatii. Pentru ca relatii fericite nu prea exista, iar acolo unde exista, sunt intre oameni simpli. Oamenii simpli sunt fericiti, aproape ca ii invidiez.

    Ca sa fii tu 100% fata de partener, ar trebui probabil sa aveti doar lucruri in comun. Dar apoi unde mai e placerea de a-l descoperi pe celalalt, sa te indragostesti de lucrurile care-l reprezinta. E plictisitor sa fii cu cineva fix ca tine. Partenerii trebuie sa fie complementari, nu?
    Pe de alta parte, nu e bine sa nu aiba lucruri in comun deloc. Pentru ca e nevoie totusi de pasiuni pe care ambii sa le practice si de care sa se bucure impreuna.
    Concluzia pe care oricum oricine o stia e ca trebuie sa fie un mix din ambele categorii. Insa acea diferenta de personalitate dintre cei doi, acele lucruri care ar trebui sa fie complemetare, sunt raspunzatoare de esec. Pentru ca incerci sa-i faci pe plac, nu mai esti tu, ti se pare ca ai nevoie de altcineva care sa fie exact ca tine. E un cerc vicios intr-adevar.

    La care se mai adauga si faptul ca toti suntem egoisti. Prea egoisti ca sa intelegem pe altcineva, sa ne lasam pe noi la o parte si sa putem privi din perspectiva celuilalt. E human nature.

    Murim singuri pana la urma.

    RăspundețiȘtergere
  6. E bine sa fii singur din cand in cand. Trebuie sa lupti pentru a mentine aprinsa flacara unei relatii. Nu e greu. Dar, necesita dorinta si atentie.

    RăspundețiȘtergere
  7. Sergiu...
    esti un optimist dragul meu..!
    :)
    nu cred ca ar trebui sa privesti chiar asa lucrurile..
    eu cred ca atunci cand va fi sa intalnesc pe cineva voi fi capabila sa renunt la mine intr-un fel care sa nu ma nemultumeasca..si care ar aduce un echilibru in relatia respectiva..
    fie ca ne place sau nu..(si mie nu-mi place deloc ideea)..la un moment dat suntem fortati sa facem si mici compromisuri..
    problema care se pune este de fapt..daca se merita..
    cat despre complementaritate..si ideea de a fi diferiti si cat ne afecteaza lucrul asta intr-o relatie..
    well..eu sunt atrasa de acei oameni care sunt altfel decat mine..care ma pot invata lucruri noi..care au acel "ceva" care sa ma dea pe spate!
    dar care...in esenta sunt capabili sa ma inteleaga..
    pentru ca la asta se rezuma de fapt intreaga poveste cu relatii etc..la ideea de a fi capabil sa rezonezi la problemele si ideile celuilalt..
    in fine..
    am batut campii destul..si nu mi-am baut nici macar cafeaua!

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu vad partea optimista in ceea ce am zis eu. Relatii fericite pe termen lung nu exista, oamenii sunt egoisti, murim singuri.

    Ce inseamna totusi sa fim intelesi? Oricat de extrovertit ai fi, exista o parte care e doar a ta, care nu poate fi aratata, si prin urmare inteleasa. Insa fiecare asteptam sa fim descoperiti, asteptam lucruri care sa ne faca fericiti eventual fara sa le cerem.

    Eu n-as putea spune decat ca sunt atras de oameni care ma motiveaza intelectual. Oameni mai tari ca mine.

    Deci din cat am scris mai sus, doar un sfert daca a ramas. Scriu 4 fraze si sterg 3. :) Nu cred ca voi mai posta aici, dureaza prea mult. Pentru ca imi vin foarte multe idei, si nu as vrea sa le expun fara sa detaliez.

    In incheiere, cred ca pot spune ca am gasit solutia pentru a fi eu, si in acelasi timp de a avea parte de iubire.
    Am pus in contact prieteni din grupuri diferite, reusind sa formez doua cupluri. Acum pot sta cu ei, pot fi eu, pentru ca sunt prietenii mei si nu e nevoie sa fiu altfel decat sunt, si am parte si de iubirea lor, imi place sa-i vad impreuna, imi place sa le fac poze.

    RăspundețiȘtergere
  9. fuga in impersonal reprezinta modul nostru de a fugi de noi insine. insa, oricum am privi, chiar si atunci cand credem ca suntem singuri, si fugim de lumea cotidiana, de fapt suntem laolata, ptr ca ne distantam tot de impersonal. autenticitatea este poarta de iesire din impersonal.

    RăspundețiȘtergere
  10. sergiu..eram ironica..
    ma bucur pentru tine..!
    nu mai posta! daca te simti mai bine..
    salut!

    RăspundețiȘtergere
  11. ivo emo
    (probabil nici nu o sa-mi aprobe commentul...)

    RăspundețiȘtergere
  12. Negroiu: uite ca ti-am aprobat commentul..desi...
    :)

    Sergiu: nu e cazul..
    inca!

    :D

    RăspundețiȘtergere