luni, 25 ianuarie 2010

urari de bine!



Am o cana imensa si lucioasa de cafea. Se odihneste cuminte in partea stanga, langa cotul meu. Ma gandesc ca nu mi-ar fi greu sa o daram din neatentie..As putea spune oare ca in aceste cateva cuvinte se afla un inteles ascuns?..
As putea, dar cine si-ar bate capul cu asa ceva?!

Am avut de curand o conversatie sfioasa cu un om bun si cam apatic..si am inteles in sfarsit unele lucruri..lucruri care imi macinau noptile si multe dintre ganduri.
Dupa ce am lasat incapatanarea undeva intr-un colt si mi-am suflat nasul..mintea mi s-a deschis si am putut in sfarsit asculta.
La mine trasul mucilor si izolarea sunt doua necesitati vitale pentru a intelege.
Ma pregatesc sufleteste sa arunc coconul cald in care m-am cuibarit in toata aceasta perioada. Sau poate doar am sa-l pun la pastrare..in caz de urgenta sa-l pot folosi.

Oricare ar fi varianta...ma pregatesc sa ies iar in lume.
Si e asa de binee!

:)

Un comentariu:

  1. Mereu e mai bien sa iesi in lume si s atii capul sus indiferent de orice.Pentru ca oamenii sunt facuti pentru a lupta.Si daca renuntam de acum cand suntem la inceput de drum nu facem nimic.Am fi niste lasi ce se invart in propriile cercuri vicioase.
    REspect pentu modul in care scrii.

    RăspundețiȘtergere