marți, 5 ianuarie 2010

oda.?.

nu pot sa dorm bine.
imi lipseste somnul acela linistit de copil rasfatat.
imi lipseste siguranta aceea, sa stiu ca mama e dupa usa si ii pot atinge gleznele daca ma voi intinde dupa ea.
imi lipseste confortul si bucuria de a ma sti inconjurata de sunetele familiare.
am visat mocheta veche din apartamentul nostru de demult.
si am visat-o atat de amanuntit..incat aproape ca m-am speriat locul in care eram cand m-am trezit.
imi este dor de apartamentul nostru rece si intunecos in care mi-am petrecut toata copilaria si adolescenta.
imi este dor si as vrea sa am sansa sa-mi iau ramas-bun.
imi e dor de mobilele mele vechi..si de mirosul cafelei din bucataria noastra mica.
imi e dor de fosnetul pasilor tai.
imi lipsesti.

si cam atat.

inca nu pot sa adorm.
visez doar urat si rau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu