vineri, 22 ianuarie 2010

23!!!

Maine este ziua mea.
Maine implinesc suma rotunda de 23 de ani.
Bine..nu e rotunda dar ar putea fi.

Si nu ma simt bine...
Ma simt mai degraba mizerabil...
Ma simt datoare.
Ma simt nerecunoscatoare.
Ma simt urata.
Ma simt aiurea per total.

Nu reusesc sa dorm..iar!
Am nodul ala turbat in gat..iar!
si nu-mi vine nici macar sa mai fug.
m-as aseza frumos pe jos. si as astepta sa treaca furtuna de vina si regrete.

Oricum ar fi.

maine e este ziua mea.
sau asa ar fi trebuit sa fie!

3 comentarii:

  1. La multi ani! cam tarziu dar mai bine mai tarziu decat niciodata. Starea asta a ta ... pare a fi provocata de ceva ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. Scuze, n-am stiut ca existi. :) La multi ani!
    P.S. Asa face si tata, anunta dinainte cand e ziua lui! :))

    RăspundețiȘtergere