joi, 7 ianuarie 2010

truli lilu

literele danseaza in fata ochilor.
aleg cate una.
asa se formeaza si visele?

noaptea trecuta am petrecut-o tolanita in flori.
erau culori atat de frumoase..atat de vii.
totul avea o stralucire care te indemna sa ramai.

si eu culegeam lacramioare si irisi.
si ma simteam asa de binee.

desigur ca a existat si o intriga..in orice vis exista asa ceva.
dar este una complicata.
cert este ca toata neputinta mea se evapora.
pasii imi deveneau usori...si nu ma mai impotmoleam in noroi.

de obicei in visele mele tip si nu sunt auzita..vreau sa inaintez si nu pot.
de fapt cred ca mai bine le-as numi cosmaruri.

in asta in schimb...totul a decurs firesc.
au fost si obstacole..dar intr-un fel ma simteam legata de toate personajele acelea care vroiau sa ma impiedice sa fac...ceva!

trebuia sa ajung undeva.
asta imi amintesc clar. si imi amintesc campul cu flori. si culorile acelea nepamantesti.
si biserica din lemn si balconul blocului comunist. si copacii si acele doua fete...
hii..ce vis!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu