sâmbătă, 21 noiembrie 2009

be fine, bug!



Inca iti mai aud glasul plangacios si inca iti mai vad zambetul chinuit.
Ma intreb cand o sa uit de tot?
Cand o sa devii trecut?

M-am saturat si plictisit de lamentarile mele..
M-am saturat atat de rau incat as vrea sa recurg la gesturi extreme..mi-as impinge pumnul intreg in memorie si as smulge toate amintirile astea care inca mai pulseaza si ma chinuie!

Un fresh start..!

Fara tine!

Un fresh start!

Promit sa te uit...
imi promit ca imi voi trai viata cu mai multa vointa si mai multa placere.

E ciudat cum ma intorc la tine dupa orice infrangere..
E urat cum orice mi s-ar intampla tu ma astepti cu bratele deschise..

In amintirile mele esti cel mai frumos..si cel mai bun!

As fi vrut sa te cunosc cu adevarat!
Iluziile sunt bune doar in momentele astea de singuratate..

In final..

Cu adevarat nu te-am stiut niciodata.

imi rasuna cuvintele tale in urechi:

be fine, bug!




oh..no worries!

3 comentarii:

  1. Cred ca macar odata in viata fiecare om se regaseste in versurile tale!!!:(

    felicitari pt cat de frumos punctezi un articol!:)
    Wekeend placut si linistit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu cred ca-ti doresti sa-ti stergi amintirile

    RăspundețiȘtergere
  3. guns e trupa mea favorita...si desi mi-am propus sa ies de pe blogul tau si sa joc un sudoku...am vazut paolo nutini, apoi guns...si pana si catelusa mea care sta acum cu botul pe piciorul meu a latrat si a inceput sa dea din coada cand a vazut guns:))

    RăspundețiȘtergere