vineri, 24 aprilie 2009

Printre fumuri si buline.


as incerca sa-mi pictez peretii in buline rosii..
nu "cu"..ci "in"..
cum ar fi sa ai buline rosii in loc de pereti?

ar fi locurile ideale..
ar fi locurile ideale..

pentru dat cu capul!

orice frustrare, depresie..ar avea o rezolvare.
intr-o bulina frumoasa si rosie.

loc de dat cu capul.
loc de dezindragosteala.

fumurile mi s-au urcat in pupile..
am ochii negri!!!

am doua pupile negre.
am doua buline negre!

cum e sa te duci acasa o data cu rasaritul soarelui?

e..greoi..
unu doi unu doi..
"stiu ca pot sa merg in linie dreapta.."

"nu mai fa cerculete..
nu mai fa buline!!!"

pe asflatul gri..

e ciudat cum o bulina..
poate sa te schimbe..
cum poate o bulina mica..si
neinsemnata..
as zice..

sa te schimbe asa..dintr-o data?

o fi berea..?
berile..

fumul inhalat si olintul..

sau fumul de acum..
fu bine!

si astept.
seara.

sa se umple de buline!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu