miercuri, 29 aprilie 2009

Despre un amarat de peste..

Ma doare capul ingrozitor..
Sunt obosita..si mai am de facut multe:
sa spal rufe..
sa mananc..

M-am dus la cumparaturi si ca o viteaza mi-am luat diverse chestii..spunandu-mi si repetandu-mi ca eu vreau sa incep sa mananc sanatos..si cum imi era pofta de peste..mi-am luat peste congelat (ce-i drept)..dar pangarius..bla bla..la indicatiile unei prietene..
Totul frumos..pana am ajuns acasa..si am pus pestele in tigaie..si in loc sa sfaraie..s-a inmuiat..
EVIDENT!pentru ca era congelat..
Si uite asa..cu disperarea in priviri am urmarit cum pestele meu intra si mai mult si mai mult la apa..

hehe..
S-a dus dracu' cina!

Si acum pentru ca pestele ala nu mi ajunge nici macar pe o masea..
imi fierb..
cartofi!

scriu un blog..
si astept:

sa mananc..
sa spal rufe..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu