vineri, 25 septembrie 2009

Leapsooo

1. Dacă ai putea să intri și să trăiești într-o carte, care ar fi aceasta? Motivează alegerea făcută! (Dar într-un film? Dar într-un cântec?)

As vrea sa traiesc in cartea scrisa de Barbara Mujica- Frida. Mi-a placut tare mult..si are coperta colorata. Primul gand ar fi fost intr-o carte scrisa de Bukowski, dar as fi fost probabil trista. De aceea coperta colorata ruulz!
Intr-un film? Damn it! Poate fi serial?..pentru ca in cazul asta as vrea Friends, cu siguranta! Cantec?..imi vine in capsor- Franz Ferdinand- The Dark of The Matinee..

2. Dacă ai putea să-ți alegi prenumele care ar fi acesta? Dar în cazul în care ai fi de gen opus?
MARA...

3. În ce altă țară ai vrea să trăiești pentru 1 an și de ce?
In Franta! Imi plac frantuzoaicele..si imi place cum li se invarte limba delicat in gura cand rostesc cuvinte multe si uneori absolut fara nici un inteles pentru mine.
A doua varianta ar fi..o tarisoara mica de prin Africa de Sud. De ce?..pentru ca vreau sa-mi testez limitele si rabdarea.

4. Care e visul cel mai neobișnuit pe care l-ai avut și pe care ți-l amintești?
Well..a fost un vis tare ciudatel, erotic! Eu, in postura de barbat cu o tipa in pat facand lucruri necurate in miez de noapte...M-am trezit pentru ca tocmai avusesem un orgasm.
Minunat!

5. Povestește o zi din viața ta imaginându-ți că ești un animal.
Tigru!
Ma trezesc, alerg, ucid, mananc, ma cac, beau apa, ma asez la umbra, dorm.

6. Dacă ai putea trăi în pielea altcuiva pentru o perioadă limitată de timp, cine ar fi această persoană și de ce ai ales-o?
Prima optiune ar fi o gagica buna cu bani si un bf mai tanar ca ea..Demi Moore..par example..
A doua optiune ar include o femeie puternica..cu o cariera culminanta..ha..Oprah!
:))

7. Dacă te-ai trezi singur pe lume, care crezi că ți-ar fi primele gânduri și ce ai face prima dată?
Ce naiba am facut?!
Unde sunt ceilalti?!
Vreau la mama...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu