joi, 12 februarie 2009

Autentificare.


Scriu de ceva timp despre resemnare.

Despre dezamagire.
Despre goliciune.
Despre iubirile mele imaginare.
Despre cat de mult sufar eu.

Si stii ce.
Mint.
Mint cu nerusinare.

Eu nu ma resemnez niciodata.
Eu nu ma pot multumi sa spun ca atat a fost.
Eu doar incerc sa uit.

Sa extrag asa ca pe o masea stricata.
Tot.

Uneori imi iese.
Si atunci imi zambesc victorioasa.
Alteori.

De cele mai multe ori.
Rad penibilului in fata.

Am impulsuri de sinucigasa.
Si nu ma simt bine decat asa.

Imi vine sa arunc cu mine de caldaram.
Sunt cretina.
Si nu ma pot linisti.

Astept.

CE?

Nu stiu inca.

Vorbesti de momente.
De impulsuri.
De perfectiune.
De curaj.

Si nu esti nimic din toate astea.
Te complaci.

Mi-am promis ca nu o sa mai scriu despre tine.

Uite.
Asta inseamna impuls.

Maine.
Maine o sa sterg asta.

Dar stii ce?

Azi.

Azi mi-am acordat clipa libera.
De autentificare.
Azi mi-am pus eticheta.

AZI
SUNT MAI EU CA NICIODATA.

asa cum tu.
nu ai sa poti niciodata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu