luni, 17 ianuarie 2011

NEzenuri

Sunt momente pe care le simt extrem, extrem de acut.. si de obicei sunt acele momente in care as vrea sa se crape pamantul sub mine si sa ma inghita!
Si pentru ca imi doresc din tot sufletul ca aceea situatie sa se sfarseasca repede, cat mai repede! spun tot ce am de zis dintr-o rasuflare. Pentru ca stiu ca in minutul urmator voi ramane cu cuvintele in gat si cu gura uscata, incapabila sa mai articulez ceva!
Dar distractia nu se termina aici, nu e de ajuns ca nu mai pot vorbi coerent, ma mai si inrosesc..si incercand sa ma calmez, simt cum inima imi bate de parca ar vrea sa o ia la fuga din piept, inaintea mea!

Cred ca am un simt al penibilului mult prea dezvoltat, si sunt mult, mut prea empatica pentru varsta mea.


Cum dracu' sa mai fiu eu Zen ACUM???

3 comentarii:

  1. Macar spui ce simti cand simti , ce-ti trece prin cap...decat sa ramai cu zeci de cuvinte nerostite.Si n regrete.Pentru asta RESPECT!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hai ma ivo, nu-ti pune la indoiala capacitatea de a fi zen. fii capitanul nostru, al alora de ne chinuim sa fim zen si nu ne iese!

    RăspundețiȘtergere