vineri, 14 ianuarie 2011

Despre ce-mi doresc


Anul 2011 m-a prins foarte amortita, asa ca nu mi-am facut planuri si rezolutii pentru anul nou asa cum obisnuiam.
Nu mi-am facut listute si nici nu mi-am propus teluri marete, imposibil de cele mai multe ori de atins.
Singurul moment in care m-am gandit la acest lucru a fost ieri, cand zacand in apa fierbinte mi-am propus ca in 2011 sa fiu fericita.
Sa fiu mai fericita decat in 2010, sa ma gandesc mai mult la mine, sa nu ma mai gasesc vinovata pentru toate cacaturile care mi se intampla si sa evit sa ma frustrez din cauza asta.
Mi-am propus sa iau lucrurile asa cum sunt si sa las la o parte toate frustrarile adolescentine.
Sa fiu mai ancorata in realitate si sa fac lucrurile sa functioneze in favoarea mea.
Nu mai vreau sa fiu martira nimanui, nu mai vreau sa fac compromisuri inutile si cu siguranta imi doresc sa fiu cu adevarat fericita si multumita de mine si de realizarile mele.
Cam la atat se rezuma rezolutia mea pentru 2011.

ps.nu stiu daca se incadreaza in lista lucrurilor imposibil de atins, dar daca macar un moment anul asta ma voi simti asa voi considera ca mi-am atins scopul.


ha!

pps. ah si mai vreau mai multe hainute colorate in dulap!

Un comentariu: