miercuri, 30 decembrie 2009

bilant imperfect. de anu' nou.


Imi beau cafeaua din cana primita cadou..ciobita simpatic intr-un colt.
Am gandurile invalmasite ca un ghemotoc de ate..cu care parca s-a jucat pisica.

si incerc sa fac un pic de ordine.

A iesit soarele.
nu poate fi decat bine!

Anul care a trecut s-a intamplat repede!
nu am avut timp de nimic si nimeni.

Am avut o incercare esuata de apropiere..bazata pe adevaruri vechi si simpatii obsedante.

nimic nu merge daca tu esti inca legat de trecut.

o alta chestie..da "chestie"..care s-a terminat prost..cu inghitit in sec si planset inabusit.

draga de mine..asa sunt de bleaga uneori.

facand in continuarea bilantul...incep sa-mi accept toate deciziile..desi nu am fost sigura de ele.
Stiu ca sentimentul de vinovatie va persista ca mirosul intepator de vopsea iar...camasa albastra va fi pentru multa vreme imprimata pe retina mea..

Sunt foarte constienta ca va mai trece mult timp pana ma voi vindeca..pana voi uita chipurile speriate sau covarsitor de linistite din jurul meu.

O dupa-amiaza de toamna dintr-un an care a trecut prea repede va ramane pentru prea mult timp cu mine de acum inainte.


Sunt totusi mandra de cum am reactionat..desi in continuare ma detest..
Am fost incredibil de calma si am zambit sarcastic tuturor lucrurilor, mi-am compus tinuta si am pus in buzunar toate fricile ce ma incercau.

Am realizat ca toate se intampla pana la urma asa cum iti doresti..trebuie doar sa actionezi la momentul potrivit.


A fost anul deciziilor de tot felul mari, mici medii si minuscule..
M-am schimbat si m-am intors de mii de ori in doar cateva secunde...si am ramas in final poate cu prea multe amintiri si sechele.

M-au incercat sentimente din cele mai diverse si mi-au trecut prin suflet ca furtunile de vara..

Doar un sentiment a ramas in mine ca o icoana de demult.

Si imi aduce aminte faptul ca nu am voie sa gresesc. iar gandul asta ma face sa vreau sa ma misc mai repede si mai bine.

A fost un an plin de ambitii, de regrete si vinovatii meschine, de iubiri mici si zambete mari...de tipete si prieteni noi.

Sunt ok.

dar sunt sigura ca voi si mai bine.

Cu toate cate s-au intamplat..eu inca imi astept zambetul.

Concluzia?

Doar una..cafeaua e buna cand o bei cu prietenii si cu oamenii pe care ii vrei langa tine.

Ne vedem la anu'!

poate mai buni!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu