marți, 6 ianuarie 2009

.....''Ma simt atat de EU cu tine!''..HA HA

''Ma gandesc la tine si zambesc...da..asa cum stii tu...tamp..tu esti acum undeva in tara piticilor...unde se fumeaza floricele..si unde lumea e atat de zgomotoasa..plina de acorduri de chitara..de sunete vibrante care iti patrund incet in scalpul umed..Iar rad..iar visez..iar si iar..mereu iar..
Ma tot foiesc pe scaunul asta incomod..cu rotile si miros de cerneala..Ma simt ca si cum vobesc singura cu monitorul..iar el dragostos imi trimite sarutari...
Incest cuminte de pc..sa nu te deranjeze..sa nu te superi ..am o idila frumoasa...si tu esti asa departe..
ACUM ..am sa plec acasa unde voi aprinde lumanari si betigase parfumate...
Am sa ma stropesc cu apa dulce si calda si voi dormi..pana te intorci..''




ps.vreau sa adorm cu vocea lui soptindu-mi in ureche.

Unheilig- ''Mein konig''

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu