joi, 29 ianuarie 2009

imi e dor de acasa..papadia.


daca..
mai aud un cuvant rostit.
o sa explodez.

o sa revars mari..
o sa reinventez
cuvantul maree.

are un glas cu accent de timisorean.
de burghez.

si ii tremura vocea.
si e asa simpatic.

cu visele lui cu scortisoara.
si imi zice ca o sa-mi numere pistruii.

si eu ma simt ca un pistrui exilat.

si nu am nici o pata de care sa ma leg.

papadiaaa..

unde e papadiaaa?

si mai am unul in fundul creierului.
pot sa zic fund???

da poti..
e blogul tau.
ce naiba!

asa...e in fundul meu..haa..al creierului.
exilat ca si mine.
doar ca e ceva mai amortit..si mai ciopartit.

il tai bucatele..
si il dau la ciori.

deja..
deja..


si undeee???
e..

vara.
slapii.
bronzul.
marea.
si nisipul.
papadiile.

???????????

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu