marți, 11 mai 2010

Ti-as spune toate cate mi s-au intamplat..
Cum imi simt plansul in gat de fiecare data cand imi amintesc.
Cum astept vinovatia sa ma inveleasca in fiecare seara.
Cum am renuntat la mine..pentru ca nu mai meritam sa zambesc.
Cum..poti sa iubesti o amintire si o intamplare nedorita.
Ti-as vorbi:
Despre Cum as vrea sa ma ridic si sa fac mai mult cu mine.
Despre Cum as vrea doar sa tac uneori.

Ti-as povesti:
Cat imi e de dor de liniste.
si de Cat de mult as vrea sa fug...

si simt ca nu mai are sens.
pentru ca am fost dintotdeauna singura.

o singura voce..rostind cuvinte.
aceleasi cuvinte.

iar si iar..

7 comentarii:

  1. esti ori f complicata, ori prea trista

    RăspundețiȘtergere
  2. minunat,imi place cum scrii...

    RăspundețiȘtergere
  3. Uneori vrem sa fim singuri si ii indepartam pe toti care vor sa fie langa noi, chiar daca apoi le reprosam ca nu au stat cu noi. Asta se numeste ambiguitate, esti foarte confuza si foarte trista. Nu-ti pot citi in suflet, dar daca e vorba de un "el" nu e bine sa te incapatanezi sa-l vrei doar pe acesta langa tine sau pe nimeni. Poate el nu va mai veni niciodata... O sa-l astepti?

    RăspundețiȘtergere
  4. eu vreau sa te imbratisez cald. doar asa. fara sfaturi, fara concluzii.

    RăspundețiȘtergere
  5. eu nu cred ca ai fost mereu singura....

    RăspundețiȘtergere
  6. ft frumoasa, ma regasesc intru-totu!

    RăspundețiȘtergere