joi, 25 februarie 2010

cu tremurici


Stiu ca nimic nu ma mai multumeste.
Stiu ca voi avea vise urate pentru mult timp de acum inainte.
Stiu ca nu ma voi linisti pana cand nu voi exorciza toti demonii.
Stiu ca trebuie sa plec.
Stiu ca e spre binele meu.

Stiu ca imi va fi greu sa ma desprind.
Stiu insa ca pot sa o fac.

Stiu ca am nevoie de o pauza si sa ma rup de tot universul meu artificial.
Stiu ca am nevoie sa ies din zona mea de confort.
Stiu ca trebuie sa incep sa risc..pentru binele meu!

Stiu multe.
As vrea sa stiu cum sa incep sa le accept.
As vrea sa stiu cum sa incep sa le asimilez.

Ma indepartez cu pasi marunti de tot ce-mi este cunoscut.
Si incepe sa nu-mi mai fie frica.

Stiu ca nu mai pot desena planuri precise.
Incep sa inteleg ca voi fi surprinsa.

Si incepe sa-mi placa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu